بدون شرح...
درباره وبلاگ

من خدا رو دارم کوله بارم بر دوش سفری می باید سفری بی همراه گم شدن تا ته تنهایی محض سازکم با من گفت: هر کجا لرزیدی از سفر ترسیدی تو بگو از ته دل(من خدا را دارم) منو سازم چندیست که فقط با اوییم... با سلام خدمت همگیه دوستان عزیزخودم.بنده ی حقیر این وبلاگ رو تازه راه اندازی کردم خوشحال میشم با انتقادهاو پیشنهادای خود منو در ساخت هرچه بهتراین وبلاگ یاری کنیدباتشکر فراوان فریـــاد التماس دعا
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اجتماعی و آدرس faryadi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 17
بازدید کل : 9082
تعداد مطالب : 14
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



اجتماعی
یاد خدا آرامش دهنده ی قلب هاست
یک شنبه 3 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 8:28 بعد از ظهر ::  نويسنده : فریاد       

مگر غير از وفا از من چه سر زد

 

 كه دل را بی وفا خواندی و رفتی

 

 مگرغيراز نگاهت به چشمانم كه درزد

 

 كه از ناز چشم خود ازدل گرفتی

 

 

 

 

 

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

 

قلبم گرفت عزیزم از بس که بی وفایی

 

تنگ غروب گم شد الماس آشنایی

 

خواستی ردم کنی تو یک جوری که نفهمم

 

یک لحظه باورم شد که من چقدر نفهمم

 

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

 

بی وفا عشق من

به خدا اشك من

می مونه رو گونه م

تا بیایی پیش من

رفتی و بعد تو

چه زجری كشیدم

هنوز تار موت و

به دنیا نمی دم

 

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

 

چه زود ازم خسته شدی چه زود از یاد بردی منو

 

چه زود یکی دیگه اومد جامو گرفت تو دل تو

 

بهم وفا نکردی و تیشه زدی به قلب من

 

منو به غم نشوندی و گذشتی از کنار من

 

نمیدونم به جرم عشق یه عمره که زندونیم

 

توی آتیش غم تو یه عمره دارم میسوزم

 

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

 

 

مستم از باده ،که مستی هم بلاست

باده ی عاشق زهر باده جداست

بی وفا ، مستی مگر از باده ی عشقت نبود

 

کین چنین  دل را شکستی،کین شکستن هم خطاست

 

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

 

با دل عاشق بد نکن ای آدم نامهربون / سنگدل و بی وفا نشو ، یه دل داری اینم نشون . .

 

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

 

 

ای مسافر غریبه چرا قلبمو شکستی

رفتی و تنهام گذاشتی دل به ناباوری بستی

حالا من تنها نشستم با نوای بی نوایی

چه غریبم بی تو اینجا ای غریبه بی وفایی

 

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

 

دلم گرفته خدایا تو دل گشایی کن

من آمدم به امیدت تو هم خدایی کن

 

به بوی دلکش زلفت که این گره بگشای

دل گرفته ما بین و دلگشایی کن

 

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

 

ﻫـﺰار ﺗﺎ وﻋﺪه دادی ﻧﻴﻮﻣﺪی ﻣﺎ رو ﻛﺎﺷﺘﻲ

 

‫اﻳﻦ دل ﻣـﻬﺮﺑﻮﻧﻮ ﭼـﺸﻢ اﻧـﺘـﻈـﺎر ﮔﺬاﺷﺘﻲ

 

‫ﺑـﺮای ﺑـﻲوﻓـﺎﻳـﻲ ﻫـﺰار ﺑـﻬـﻮﻧﻪ داری

 

‫ﻫﺰار و ﻳﻚ ﺷﻜﺎﻳﺖ از اﻳﻦ زﻣﻮﻧﻪ داری

 

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

 

 

سلام ای بی وفای بی مرووت / سلام ای ساز گیتار محبت

 

سلام کردم نگی تو بی وفائی / وگرنه ما که عاشقیم بی مرووت !!!

 

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

 

من که پشت پا زدم به هرچه هست و نیست / تا که کام او ز عشق خود روا کنم

 

خود را نمیبخشم ، اگر که زین پس به عاشقان وفا کنم ...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







   
 
   

ابزار وبلاگ